مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2)

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مهارتهای-ارتباطی-و-بازی-درمانی-(فصل2)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم) در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

مهارت های اجتماعی
مهارت های اجتماعی مهارت هایی هستند که به افراد اجازه می دهند تا تعاملات مثبتی را با دیگران شروع کرده و ادامه دهند و شامل مهارت هایی مانند برقراری ارتباط، حل مساله، تصمیم گیری، خودمدیریتی و روابط با همسالان می باشد(دفن بیکر ،2000)
مهارت های اجتماعی بر رفتارهای فراگیرفته مطلوبی اشاره دارد که فرد را قادر می سازد با دیگران رابطه مناسبی داشته و از واکنش های نامعقول اجتماعی خودداری کند. مهارت های اجتماعی طیف گسترده ای از رفتارها از قبیل توانایی شروع ارتباط موثر و منتسب با دیگران، ارائه پاسخ های مفید و شایسته، تمایل به رفتارهای سخاوتمندانه، همدلانه و یاریگرانه، پرهیز تمسخر، قلدری و زورگویی به دیگران را شامل می-شود(کامپز و کای ، 2002 به نقل از گلزاری، 1389). این مهارت ها مجموعه رفتارهای آموخته شده ای است که فرد را قادر می سازد با دیگران رابطه ی اثر بخش داشته باشندو همکاری، مشارکت با دیگران، کمک کردن، آغازگر رابطه بودن، تقاضای کمک کردن، تعریف و تمجید از  دیگران و قدردانی کردن مثال-هایی از این نوع رفتار است( گرشام و الیوت ، 1999؛ به نقل از بیابانگرد، 1384).
شناخت  مهارت های اجتماعی فرآیندی است که کودکان و نوجوانان را قادر می سازد تا رفتار دیگران را درک و پیش بینی کنند. رفتار خود را کنترل نمایند و تعاملات اجتماعی خود را تنظیم کند. این مهارت-ها مجموعه ای از رفتارهای اکتسابی هستند که از طریق مشاهد، الگودهی، تمرین و بازخورد آموخته می-شوند ودر برگیرنده رفتارهای کلامی و غیرکلامی هستند و بیشتر جنبه تعاملی دارند(کارتلج و میلبرن ، ترجمه نظری نژاد، 1369).
در تعریفی دیگر مهارت های اجتماعی اغلب به عنوان مجموعه ی پیچیده ای از مهارت ها در نظر گرفته شده است که شامل ارتباط، حل مساله، تصمیم گیری، جرات ورزی، تعاملات با همسالان و گروه و خودمدیریتی می شود(گرشام و الیوت،1990؛ به نقل از فریمن،2003 ).
در کودکان درخودمانده مهارت های اجتماعی و ارتباطی و مراقبت از خود معمولا با افزایش سن سیر صعودی را طی می کند ولی درمقایسه با کودکان بهنجار همواره تاخیر وجود دارد. گاهی ممکن است این پیشرفت تا بزرگسالی ادامه یابد و با رفتارهای پرخاشگرانه، اضطراب و افسردگی همراه شود. تعداد محدودی از کودکان دارای اختلال درخودماندگی می توانند زندگی مستقلی داشته باشند(نلسون و ایزراییل ، 2000).
--------------------------------
 Kampz and Kai
 Gersham and Elliott
 Cartledge & Milburn
 Nelson and Azrael


فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2) به شرح زیر می باشد:
1- اتیسم  

2-1-1- ویژگیهای اصلی اختلال درخودماندگی  
2-2- مهارتهای اجتماعی
2-2-1- انواع مهارتهای اجتماعی 
2-2-2- نقص مهارتهای اجتماعی
2-3- هیجان های بنیادی
2-3-1- شادی
2-3-2- غم
2-3-3- تعجب
2-3-4- نفرت
2-3-5- خشم
2-3-6- ترس
2-4- نقایص زبانی  
2-5- رفتار کلیشه ای  
2-6- سبب شناسی   
2-6-1- عوامل ژنتیکی  
2-6-2- عوامل محیطی   
2-6-3- عوامل روانی   
2-6-4- عوامل عصب شناختی   
2-6-5- عوامل شناختی   
2-7- روشهای درمانی برای کودکان درخودمانده   
2-7-1- مداخلات جامع بهنگام رفتاری   
2-7-2- آموزش و تربیت کودکان دارای اختلال درخودماندگی و ناتوانیهای ارتباطی  
2-7-3- سیستم مبادله تصویر   
2-7-4- داستانهای اجتماعی   
2-8- مداخلات تکمیلی   
2-8-1- مداخلات غذایی   
2-8-2- روش دی.آی.آر   
2-8-3- برنامهسان رایز   
2-8-4- روش یکپاچگی حسی   
2-9- بازی درمانی
2-9-1- نظریات مختلف در خصوص بازی درمانی
2-9-2- ارزش درمانی بازی و بازی درمانی  
2-9-3- رویکردهای مختلف در بازی درمانی   
رویکرد روان تحلیل گری   
تحلیل بازی از دیدگاه ملانی کلاین   
کاربرد بازی درمانی از سوی آنافروید   
رویکرد ارتباطی   
درمان بی رهنمود و یرجینیا اکسلاین   
رویکردهای ساختارمند   
2-9-4- بازی درمانی شناختی-رفتاری   
مزایای بازی درمانی وبازی درمانی شناختی-رفتاری  


 پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اتیسم دانلود مباني نظري مهارتهای اجتماعی مباني نظري اختلال درخودماندگی فصل دوم پايان نامه ارشد هیجان های بنیادی چارچوب نظري کودکان درخودمانده پيشينه نظري مهارتهای اجتماعی پيشينه پژوهش بازی درمانی پيشينه تحقيق

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل2)


تحقیق بررسی دیدگاه و عملکرد پرسنل اتاق هاي عمل در مورد ایمنی بیمار در مراکز آموزشی- درمانی

بررسی نقش عوامل اجتماعی- اقتصادی و فرهنگی مؤثر در ازدواج جوانان

مقیاس صمیمیت

بررسی میزان همسویی گرایشات تحصیلی و شغلی دانش آموزان با آرزوهای شغلی و تحصیلی والدین

ادبیات نظری و سوابق تحقیق اهميت آموزش رياضيات (فصل دوم)

دانلود مقاله نگاه پدیدارشناسانه به بازآفرینی معناي مسکن

دانلود مقاله مقایسه تاثیر مدل های رفتاری خاک در شبیه سازی عددی پی سطحی

دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر

طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی مهد کودک

پیشینه پژوهش ابعاد خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی